Regulamin

Jak zamówić towar?
Zamówienia na towar z naszej firmy można składać:
  • poprzez sklep internetowy www.elzet.com.pl
  • pocztą elektroniczną: elzet@elzet.com.pl
  • elefonicznie lub faxem +48 (025) 685-43-39
  • osobiście w naszej hurtowni w Trąbkach pod Garwolinem.
Jak zamówić towar?
Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 12.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia
  • Przy formie płatności przelewem czekamy, aż pieniądze zostaną przelane na nasze konto
  • Termin realizacji zamówienia od 48 godz. do 7 dni roboczych
  • Przy przedłużającym się czasie oczekiwania na przesyłkę prosimy o kontakt telefoniczny
  • Każdy klient po zalogowaniu się ma możliwość podglądu i sprawdzenia statusu realizacji zamówienia
  • Ceny podane w sklepie internetowym ELZET są wyświetlone zarówno w kwocie Netto jak i Brutto (z Vat)
  • Wartość końcowa zamówienia jest podana w cenach Brutto z kosztami przesyłki
  • Dane do przelewu są podane poniżej, w tytule przelewu należy podać numer zamówienia ID oraz imię i nazwisko
  • Firma ELZET zastrzega sobie prawo wycofania zamówienia z powodu braku dostępności artykułu lub innych przyczyn
Sprzedaż hurtowa
  • Zapraszamy do stałej współpracy sklepu, hurtownie i innych klientów hurtowych
  • Warunkiem współpracy hurtowej jest przesłanie na adres mailowy lub adres firmy kopii dokumentów (zaświadczenie o wpisie do ewidencji, numer NIP i decyzja w sprawie nadania numeru REGON)
  • Każdemu klientowi zostanie przydzielony indywidualny rabat na poszczególne kategorie
  • Rabaty w sklepie internetowym będą widoczne po zalogowaniu się
  • Dla stałych klientów są przywidziane inne formy płatności np. przelew po otrzymaniu faktury VAT (7 lub 14dni)
  • W celu ustalenia wszystkich szczegółów transakcji prosimy o kontakt telefoniczny
Gwarancja i warunki reklamacji
  • Wszystkie proponowane przez nas produkty, są fabryczne nowe i posiadają gwarancję
  • Firma ELZET nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez pocztę oraz inne firmy kurierskie
  • W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Firmą ELZET telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr dowodu zakupu (faktury VAT lub paragonu) oraz opisać przedmiot reklamacji.
  • Zgodnie z 'Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny', można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony, kopiowany lub w żaden sposób użytkowany.
  • Zwroty prosimy kierować na adres Firmy ELZET z dopiskiem „zwrot”. Firma ELZET dokona zwrotu ceny produktu koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi.
  • Klient dokonuje zwrotu na swój koszt.
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłšcznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
  • W chwili odbioru klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, a także czy jest zgodna z zamówieniem
  • Stwierdzenie uszkodzenia przy kurierze, a także spisanie w jego obecności 'protokołu reklamacji' jest podstawą rozpatrzenia ewentualnej reklamacji.
  • Zwroty prosimy dokonywać wyłącznie za pomocą przesyłki bez pobrania.
  • Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu (faktury lub paragonu).
  • W przesyłce z reklamacją powinien znajdować się również adres zwrotny z danymi kontaktowymi , numer konta i opis usterki.
  • Termin rozpatrzenia reklamacji 10 dni roboczych od daty otrzymaniu zwrotu
  • Reklamacje ilościowe prosimy zgłaszać nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
Dane firmy i numer konta
ELZET
Leszek Biernacki
Stary Puznów 45
08-400 Garwolin
NIP 826-110-92-72
REGON: 711663061

NUMER KONTA:
PKOBP

80 1020 4476 0000 8602 0127 8092